Wraz ze znajomymi wyruszacie na dzień pełny emocji, szyderstw i obstawiania Waszych ulubionych koni! Obstawiajcie zakłady w czasie rzeczywistym, obserwując gonitwę koni na torze wyścigowym. Wolicie obstawiać zakłady wcześniej, by skorzystać z lepszyc...
eżeli kochasz komiksy na najwyższym światowym poziomie, które posiadają niebanalną fabułę i wspaniałe rysunki, to kolejny komiks z serii przygód o Thorgalu z pewnością Ci się spodoba. To kolejne wydanie kultowego cyklu komiksów. ...
Do gry dokładany jest pakiet naprawczy z poprawionymi kartami!!!!
Imperium: Legendy to gra karciana, w której prowadzimy wybraną przez siebie cywilizację, aby stała się dominującym imperium. W trakcie gry dokonujemy wyborów dotyczących...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Terra Mystica
CIęższe, bardziej złożone euro z fantastyczną mechaniką, różnorodnymi rasami i znikomym czynnikiem l...