"Sinozęby" to już siódma część serii fantasy, w której główną rolę gra odważny bohater Thorgal. Co tym razem stanie na jego drodze?To nie koniec problemów i kłopotów kultowego bohatera! W siódmej części serii...
Zwierzęta na farmie zwariowały! Nie przestają szczekać, gdakać i miauczeć.
W trakcie rozgrywki, gdy tylko na stole pojawią się podobne karty, stoczysz pojedynek na odgłosy z innymi graczami. Uważaj jednak, żeby się nie pomylić! Może to mieć opłakane...
"Sinozęby" to już siódma część serii fantasy, w której główną rolę gra odważny bohater Thorgal. Co tym razem stanie na jego drodze?To nie koniec problemów i kłopotów kultowego bohatera! W siódmej części serii...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Imperium Atakuje
380 zł w momencie premiery?
To jednak mocna przeginka. Bardzo zagrałabym w starwarsowego Descenta, a...