Premiera: marzec/kwiecień 2024 (termin może ulec zmianie)Kieszonkowe podziemia to jedyna w swoim rodzaju gra typu dungeon crawler, która zmieści się w twojej kieszeni. Każdy notes jest generowany losowo, więc każde pudełko zawiera niepowtarzal...
A świnie latają!
Świnie lubią błoto, więc zorganizowały zawody w skakaniu do wielkiej kałuży! Pomóż im dostać się do środka, a z pewnością będą najbardziej radosnymi zwierzakami na świecie!
Świnie na trampolinie to zwariowana gra zręczn...
Jeżeli uwielbiasz komiksy na najwyższym poziomie o niebanalnej fabule i wspaniałych rysunkach to kolejny komiks z serii przygód o Thorgalu z pewnością Cię nie rozczaruje. To kolejne wydanie legendarnego już cyklu komiksów, który ...
jeden z parametrów charakteryzujących gry planszowe. Określa on wzajemne oddziaływanie na siebie graczy i ich posunięć, jest miarą "towarzyskości" rozgrywki. W przypadku gier o dużej interakcji każde posunięcie zmienia plany innych graczy. W przypadku gier o skrajnie małej interakcji każdy z graczy "układa swój pasjans". Pomimo subiektywnego charakteru, zależącego od indywidualnych odczuć istnieją sposoby na różnicowanie interakcji poprzez stosowanie różnych mechanik. Licytacja, gra o sumie zerowej, kooperacja - to najczęściej stosowane czynniki, mające na celu zwiększenie interakcji. W przypadku nadmiernej interakcji w grach o sumie zerowej, bądź też w przypadku niedojrzałych graczy mamy do czynienia z interakcją negatywną, powodującą frustrację i niszczącą przyjemność rozgrywki. Jest to jeden z zarzutów stawianych np. Cytadeli. Interakcja negatywna oznacza bezpośrednie niszczenie zasobów innych graczy. Dotyczy najczęściej gier wojennych. Przykłady gier o wysokiej interakcji:
Cytadela
Bang!
Bohnhanza
Przykłady gier o niskiej (subiektywnie) lub ukrytej interakcji:
Książęta Florencji
Puerto Rico
Caylus