Kolejny tom bestsellerowej opowieści fantasy o wikingu Thorgalu Aegirssonie. Seria została wymyślona przez słynnego scenarzystę Jeana Van Hamme`a i wybitnego polskiego rysownika Grzegorza Rosińskiego. Podczas powrotu z misji na dalekiej północ...
Jedenasta i ostatnia część sagi o młodzieńczych przygodach Thorgala, przybysza z gwiazd żyjącego wśród wikingów Północy, oraz jego ukochanej Aaricii.
Śmiertelnie raniony przez Swena Widłobrodego Thorgal dzięki magicznym staranio...
Tytułowy bohater serii posiada wiele cech, które sprawiają, że nie jest zwyczajnym człowiekiem, m.in. niezwykłą siłę, zręczność, intelekt i niebywałe szczęście. Dodatkowo, dzięki przychylności bogów, trzykrotnie udaje mu się powr&oacu...
Negatywne zjawisko w grach planszowych, charakteryzujące mechaniki z nadmierną ilością elementów decyzyjnych. Zjawisko paraliżu decyzyjnego polega na tym, że gracz wykonując ruch zmuszony jest do analizy sytuacji i zagrań ponad jego potencjał, co owocuje "zatrzymaniem czasu gry" i przedłużeniem rozgrywki. Efekt ma naturę subiektywną, najczęściej dotyczy początkujących graczy i osób nie znających zasad i strategii danej gry. Paraliż decyzyjny występuje najczęściej w eurograch o złożonych drzewach decyzyjnych, oraz w grach wojennych o dużej liczbie możliwych zagrań w turze.W momencie, gdy podjęcie decyzji przedłuża się - pozostali gracze tracą zainteresowanie rozgrywką, co przekłada się na mniejszą przyjemność z grania.
Interesujące WWW dla graczy gier planszowych
Opinia gracza gier planszowych
Qwirkle
świetna gra!!! polecam, nawet dla najmłodszych - 5,6 latków. pomaga w nauce przyporządkowywania, seg...